Poczytaj i znajdź inspirację, która zaprowadzi Cię...

claim zwinnie do celu
open menu icon close menu icon

5 MAJA 2017 R.

Podejście do szkoleń w firmie – dwie szkoły.

Lata zaangażowania w partnerowanie firmom w planowaniu i realizacji szkoleń, a następnie analizowaniu ich rezultatów doprowadziły mnie do wniosku, że nadal mamy do czynienia z „dwoma szkołami”. Każda z tych „szkół” ma swoich zwolenników wśród menadżerów, właścicieli firm i osób rolach HR, a nawet wśród dostawców szeroko pojętych usług i rozwiązań z dziedziny szkoleń.

Dla własnego użytku nadałam nazwy każdej ze „szkół”, jednak nie nazwy są tutaj ważne. Ważne są: podejście do procesu rozwoju kompetencji w organizacji i nawyk myślenia o szkoleniach, które się za tymi nazwami kryją.

Przeczytaj więcej

25 SIERPNIA 2017 R.

Rozwój działu sprzedaży – zwinnie do celu (krok 1).

Żyjemy w świecie sprzedaży. W czasach, kiedy ogromne ilości towarów docierają do klientów dzięki globalnym lub lokalnym usługom. Na całym świecie odbywają się procesy produkcji, pakowania, dystrybucji, transportu,ale przede wszystkim kreowania i badania potrzeb klienta.

Firmy wydają miliony, aby rozwijać swoje produkty i usługi, usprawniać procesy dostaw i wciąż pobudzać zainteresowanie potencjalnego klienta.

Wszystkie te działania mają z punktu widzenia dostawcy jeden cel – dobić targu z klientem i wygenerować zarobek dla firmy.

Przeczytaj więcej

08 LISTOPADA 2017 R.

Kandydacie, oceń i wyceń się.

Z racji branży, w jakiej działam oraz doświadczenia w roli rekrutera i menadżera, dostaję czasami od różnych osób prośby o wsparcie w procesie poszukiwania pracy.

Widzę też, co się dzieje na linii rekruter – kandydat, kiedy obie strony potrafią się zabarykadować i obrzucać ciężką amunicją, każdy okopany na „z góry upatrzonych pozycjach”.

Wszystkie te działania mają z punktu widzenia dostawcy jeden cel – dobić targu z klientem i wygenerować zarobek dla firmy.

Przeczytaj więcej

08 LISTOPADA 2017 R.

Kandydacie, oceń i wyceń się. (cz.2)

Po analizie własnych mocnych stron, doświadczenia, ale przede wszystkim zdefiniowaniu tego, co dla Ciebie osobiście jest najważniejsze z punktu widzenia nowej pracy, popatrz na siebie z perspektywy „kupującego”, czyli potencjalnego pracodawcy.

Odpowiedz na poniższe pytania, aby dokonać przeglądu Twojej wartości okiem potencjalnego pracodawcy oraz przygotować dla siebie „prospekt emisyjny”, jako kandydat.

Pracodawca, który uruchamia rekrutację ma zwykle jakiś bieżący powód, aby to zrobić i jednocześnie chce osiągnąć dzięki zatrudnieniu nowej osoby jakiś konkretny, długoterminowy cel.

Przeczytaj więcej

Nasi partnerzy

partner eguide partner przyjaznarekrutacja